5 Ocak 2012 Perşembe

Tefalden yılbaşı sürprizi:))

Fikrimühim Tefal Actifry anketine katılmıştım,bir anket doldurupta aldığım ilk hediye:))
Tefal'den,güzel bir kutu içinde,kuruyemişler ve baharatlar geldi :))
çok mutlu ettiler beni:))çok teşekkürler,
beni düşünüpte göndermişler,yapmazmıyım bende dedim tariflerden:))
ilk önce Efecim kuruyemişlerin tel tek tadına baktı onayladı:))
yılbaşı günü sabahtan kutunun içinden çıkan tarife göre karamelize badem ceviz yaptım,Tefal actifry ile:))
anneme de hediye etmek için güzelce bir paket ettim:))
zaten paket bile göndermişler,paylaşın sevdiklerinizle diye:))
bende biraz süsledim:))anneminde çok hoşuna gitti:))
akşamda afiyetle yedik:))





12 yorum:

  1. bana da göndermişler ama yapmadım ben daha tarifleri...

    YanıtlaSil
  2. bende bi hevesle denedim,ama baharatlı tarifleri henüz deneyemedim canım,sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Tefalden çok güzel bir sürpriz olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  4. Afiyet şifa olsun çerezler:))ben de karamelize olanları daha sonraya bıraktım bu aralar çerez yemekten bir hal olduk:))
    güzel günlerde görüşmek üzere canım.
    Sağlıklı mutlu hafta sonları dilerim.
    sıcacık sevgilerimi bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  5. deryadol,evet canım gerçekten sürpriz oldu ,hiç beklemediğim bir şeydi:)şaşırttılar beni:))

    YanıtlaSil
  6. inci yemek,sıcacık yorumun için çok teşekkürler,
    aynı dilekler benden de size sevgilerimle,
    sağlıkla huzurla geçecek mutlu haftalar diliyorum,görüşmek üzeree:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir hediyeymiş :) güzel bir hafta geçirirsin inşallah paşalarınla

    YanıtlaSil
  8. inşallah Şerifecim,çok teşekkür ederim,sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. bende ilk saadette (ada ve deniz)de görmüştüm.bizim yokki bir tefalimiz hediye gelsin:))
    bende almak istiyorum bakalım.size afiyet olmuş(olsun diyecektim ki yenmiş:))

    YanıtlaSil
  10. sezocum valla banada hediye geldi,yoksa almayı baya bi düşünürdüm fiyatından dolayı:)teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ediyorum Deryacığım..

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürrler Serapcım:))

    YanıtlaSil